Lite mer om operationer

Läkaren från Sthlm ringde idag och Mats svarade. Länge lät det "ja. . precis. . ok..  just det .. ja .. ja..  ok. . " så jag visste inte att det var han som ringde först. Tills Mats började prata om ögonlock och om "det skulle vara bestående".. Jag vet inte exakt vad de pratade om för jag har inte hunnit fråga ut honom än. Men vi fick bekräftat att det var ok att vara med på sjukhuset båda två. De tror att vi ska kunna åka hem samma kväll igen (operationen planeras till tidig morgon). Och eventuellt görs en ny operation vid 6 års ålder, ett ögonlockslyft då också.. kanske öppnar de upp i ögonvrårna först, men oavsett så är operationen vid 6 års ålder mest kosmetisk..

Jisses vilket sug i magen jag fick.. Det känns så overkligt! De ska skära i min bebis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback