Idag kom den!

När vi var hem som hastigast vid 14-tiden idag låg den där, i brevlådan, kallelsen! Den 29:e januari har vi tid för inskrivning (undersökning och anestesibedömning) och dagen efter, en tisdag, är det dags för operation. Det är ju bara några veckor kvar..

Jag försökte få tag på ögonmottagningen här, eftersom de ville att vi skulle höra av oss när vi fick kallelsen. Resan (åtminstone för en förälder) betalas av landstinget och ska bokas via dem. Till slut skickade jag ett mail (de hade inte kvar några telefontider idag) och skrev att de gärna fick ringa mig. Strax efter fyra blev jag uppringd och fick prata med deras sekreterare.

Vår läkare var inte där idag, men ska vara tillbaka på måndag. Då ska hon fylla i en lapp som reseservice ska ha, sen ska de i sin tur hjälpa oss att boka resan. Sekreteraren skulle höra om vi kunde få resan båda två eller om vi får betala den ena själv. I vilket fall som helst kommer vi att åka ner båda två och storebror får vara med mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback